אטרקציות לבת מצווה

אטרקציות לבת מצווה

8 משחקים + עמדת צילום ב-4,000 ₪ בלבד

יום הולדת ה-12 של בתכם הוא אטרקציה בפני עצמה! ובכל זאת, אנחנו מנחשים כי ילדתכם (וכך גם אתם), לא מתכוונים להסתפק רק בו. חוגגים אירוע גדול? לנו יש בשורה גדולה: אנחנו ב"גריזלי אירועים" גאים ומתרגשים להציע לכם מגוון אטרקציות לבת מצווה, שללא ספק יהפכו את היום המרגש של בתכם למרגש אפילו יותר.

מחפשים אטרקציה לאירוע שלכם?
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

אורחות הכבוד באירוע בת המצווה: האטרקציות!

אין לנו ספק שרשימת האורחים לאירוע בת המצווה מכובדת מאד. עם זאת, ישנן אורחות שראויות למקום של כבוד באירוע: האטרקציות! זה לא שניתן לחגוג את בת המצווה בלעדיהן, אלא שחסרונן בהכרח יורגש. אטרקציות לבת מצווה מוסיפות צבע, עניין, התרגשות ושמחה לכל אירוע! ישנה תפישה כי אטרקציות מכוונות אך ורק לקהל הילדים, אך זו טעות. האטרקציות שלנו ב"גריזלי אירועים" מלהיבות גם את המבוגרים שבחבורה, וכוללות בין היתר:

שולחנות משחק: הוקי אוויר, סנוקר, כדורגל, כדורסל ופינג פונג

עמדות מולטימדיה: סימולטור נהיגה, מציאות מדומה, פלייסטיישן ואקסבוקס

מסך ירוק/מסך לבן

עמדת צילום GIF ומגנטים

תאי צילום שקופים

ועוד…

מדריך קצרצר לבחירת אטרקציה לבת מצווה

ההתרגשות הגדולה לקראת בת המצווה, הרצון לחגוג אירוע WOW ושפע האטרקציות שאנו מציעים – כל אלו לבטח לא מקלים עליכם את הבחירה בהן. ולכן, אנחנו ב"גריזלי אירועים" שמחים לשתף אתכם במדריך קצרצר לבחירת אטרקציות ליום הולדת ה-12 של בתכם:

בר המצווה? של ילדכם! האחריות על האטרקציות? שלנו!

התרשמו מכל האטרקציות

ראשית, הכירו את האטרקציות שלנו! תוכלו להתרשם מהן באמצעות תמונות וסרטונים, שתכליתם להעניק לכם הצצה לקראת מה שצפוי באירוע. אזהרת ספויילר: אתם הולכים ליהנות!

מעשרות אטרקציות בוחרים - 8

לאחר שהתרשמתם מהאטרקציות, צמצמו את הרשימה ל-8 מהן הכי התרשמתם והתרגשתם. בהמשך, צמצמו אותה יותר ובחרו את האטרקציה לאירוע! שימו לב כי "הסינון" מתחשב בקונספט בת המצווה (לדוגמא: ילדתכם רוצה בת מצווה בקונספט סלפי או משחקי שולחן), המקום בו צפוי להיערך האירוע (חלל סגור או פתוח), גילאי האורחים (רק ילדים / ילדים + מבוגרים), הטרנדים החמים וכמובן – העדפתה של ילדת בת המצווה.

מתקשים להחליט? בחרו בחבילת אטרקציות!

אז מי אמר שאתם בהכרח צריכים לבחור? אנחנו כבר בחרנו בשבילכם, ובנינו חבילת אטרקציות מושלמת לאירועי בת המצווה! להסתפק באטרקציה אחת זו בהחלט אפשרות, אך ככל שצובעים את האירוע ביותר אטרקציות, כך יוקרת האירוע והחוויה של האורחים ממנו, עולה.

אטרקציות באחריות? יש כזה דבר!

לא נחדש לכם כי בת מצווה חוגגים רק פעם אחת בחיים. ובמה כן נחדש לכם? שכל האטרקציות שלנו מגובות באחריות! ומה זה אומר? כהורים, אתם רוצים להבטיח עבור בתכם אירוע מרגש שיענה על הציפיות שלה. מסיבה זו, אתם משקיעים המון זמן בחיפוש אטרקציה לבת מצווה, וגם לא מעט כסף בשילובן באירוע. במידה שלאחר האירוע תרגישו כי לא קיבלתם תמורה לזמן ולכסף שהשקעתם, לא תשלמו לנו!

אנחנו עדיין לא יודעים היכן אתם צפויים לחגוג, אך יודעים איך תחגגו: עם אטרקציות לבת מצווה של "גריזלי אירועים"!

מחפשים אטרקציה לאירוע שלכם?
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

החברות המובילות במשק כבר איתנו

לא משנה מה, איפה ועם מי תחגגו בקרוב את האירוע – חגיגת בת המצווה של בתכם מבית "גריזלי אירועים" תצבע את האירוע שלכם בחוויה!

הלקוחות שלנו לא מפסיקים לשבח

אין דברים כאלה! שירות מדהים – באמת! מחירים ממש נמוכים יחסית לאיכות מעולה, אין לי מושג למה המחיר יחסית נמוך כל כך האיכות הכי טובה שראיתי!: את איכות התמונות – כל תמונה כאילו הודפסה בפוטו!
עמיחי
הגעתי אל גריזלי אירועים דרך חברה, ולא הצטערתי על כך לרגע!עמיחי היה פשוט מקסים כל דבר שביקשנו ושאלנו תמיד ענה בסבלנות ובאכפתיות.שלח לנו את העיצוב של המגנטים לפני כן לאשר.במהלך האירוע הכל היה מצויין בסוף האירוע קיבלנו דיסק עם כל התמונות ובנוסף 2 הגדלות.
טל
שרון והצוות היו מקסימים, ביקשנו מסגרת משלנו והם נענו בשמחה. התמונות יצאו ממש יפות ובאיכות גבוהה והאורחים היו ממש מרוצים מהתמונות היפות שנתקבלו. מומלץ בחום!!!
תומר
האורחים נהנו מאוד מתא הצילום שהיה יפה וממוקם באיזור נוח. הצוות עזר ודאג שהכל יעבוד ועזר לאורחים. התמונות יצאו יפה מאוד ואהבנו שיש גם מחזיק עם מגנטים אז אפשר לשלב באלבום או לשים על המקרר. קיבלנו כל תמונה באופן דיגיטלי וגם דאגו להדפיס לנו עותקים של כל התמונות שהשתתפנו בהן כדי שלא נפספס את מה שהיה באירוע – שזה לא היה צפוי והערכנו את זה מאוד! תודה.
ג׳ני
חיפשנו מגנטים לא בנאלים, משהו מיוחד שיוסיף לאירוע. הגענו לשרון וצוות גריזלי אירועים כשמצאנו אצלם מראה אינטראקטיבית. לא ציפינו שהאורחים יהנו כל כך אבל המחמאות לא הפסיקו להגיע. כולם הצטלמו למגנטים מיוחדים ואיכותיים דרך המראה החכמה ונהנו מאוד ממליצים בחום!
קרן
בוקר טוב היה מעולה !!! המון המון תודה על השירות שלך הצוות שלך , נתראה בשמחות אמן וכמובן שאמליץ עליך המגנטים היו מושלמיםםםם
אמא
תודה רבה !!! האירוע שלנו לא היה כזה מוצלח בלעדיכם . העובדים קיבלו טיפ של 150 ₪ כל אחד
ויקינג מועדון טיפוס
היי !!! המון תודה !!! רציתי להגיד שהעובד היה מקסים , מקצוען ונהדר עם הילדים ! שימח אותנו מאוד מאוד !!
אורית
קודם
הבא