מראות סלפי

מראת סלפי לאירוע שלכם

אנחנו אמנם לא יודעים מתי בפעם האחרונה הסתכלתם במראה (והפניתם אליה את השאלה המפורסמת מהאגדה הידועה), אך יודעים בוודאות על איזו מראה תביטו בקרוב: מראת סלפי לאירועים של "גריזלי אירועים"! חוגגים לבתכם בת מצווה, יום הולדת עגול לסב המשפחה או גיבוש לצוות עובדים המנצח שלכם? אל תשכחו למקם בראש רשימת המוזמנים את זו שראויה לככב באירוע – מראת הסלפי!

מחפשים אטרקציה לאירוע שלכם?
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

מראה שעל הקיר, מי עושה את הסלפי הכי פוטוגני בעיר?

אז מי אמר שסלפי מושלם מותנה בלמידת זוויות, פילטרים ומשחקי תאורה? אנחנו חוסכים מכם את ההתעסקות והטרחה, ומאפשרים לכם ליהנות באירוע שלכם מהמראה הכי יפה בעיר: מראת סלפי לאירוע! אז איך זה עובד?

האורחים מתמקמים מול המראה העצומה (אתם מוזמנים להתרשם מתמונות וסרטונים כאן באתר)

כשהם ירגישו מוכנים, ילחצו על כפתור הטאץ'

בתוך כמה שניות המראה תגיב לפקודתם ותצלם אותם

בתוך כמה שניות המראה תגיב לפקודתם ותצלם אותם זהו! התמונה המרהיבה בדרך!

שלא כמו אטרקציות אחרות המותאמות לשלבים ספציפיים באירוע, מראת הסלפי היא אטרקציה שתחמיא לקבלת הפנים, למסיבת הריקודים, לאפטר-פארטי ולאירוע כולו.

הסתפק במראה בלבד? לא עם "גריזלי אירועים"

אנחנו לא מסתפקים בצילום, אלא שואפים להעניק לכם חווית צילום אדירה ובלתי נשכחת! ולכן, מראת סלפי לאירוע, לא תגיע לבדה לאירוע שלכם. אז מה כוללת האטרקציה ולמה תוכלו לצפות?

שטיח אדום שיתרום לנראות האטרקציה

מגוון אדיר של אביזרים מדליקים (חובבי הסלפיז המצחיקים, להתפקד!)

שלל אפקטים עיצוביים לתמונות

שיתוף התמונות ברשת החברתית

כונן עם כל התמונות שצולמו באירוע שלכם (מזכרת כבר אמרנו?)

נשמע מדליק! לכמה תמונות אתם מגבילים אותי עם מראת סלפי?

להגביל אתכם? ועוד באירוע שלכם? אנחנו ב"גריזלי אירועים" לא מאמינים בזה! עם הצבת מראת סלפי באירוע שלכם, תוכלו אתם והאורחים להביט במראה ולהצטלם דרכה מספר בלתי מוגבל (!) של פעמים. אתם לבטח מופתעים, ובצדק, שכן לרוב ישנה הגבלה ל-X תמונות, בהתאם למספר האורחים באירוע והדיל שרוכשים מראש. איתנו, כל מה שאתם צריכים הוא לחייך (כאמור, כמה פעמים שרק תרצו). המראה שלנו תעשה את כל השאר!

מתי בפעם האחרונה קיבלתם אחריות על הסלפי שלכם?

אז מה מראת סלפי לאירועים מעניקה לכם? אטרקציה מקורית ועדכנית, מזכרת מושלמת לאורחים וגם אחריות. כן, אתם קוראים נכון – אחריות! אנחנו לא יודעים מהו הסטנדרט אצל אחרים, אך יודעים על מה אנחנו לא מתפשרים: על שביעות רצונכם! התמונות שלנו לא דוהות ולא מתקלפות, כך שמדובר על מזכרת לכל החיים, ולא על כזו שתוחלת החיים שלה קצרה. התמונות דהו או התקלפו? כספכם יוחזר לכם!

להושיט את היד גבוה ולעשות עוד סלפי בנאלי? זו אופציה, אבל חכו רגע. אנחנו יכולים לחשוב על אפשרות מדליקה ומקורית יותר – כזו שתאפשר לכם ליהנות לא רק מהתוצר הסופי, אלא גם מחוויית הצילום: מראת סלפי לאירוע מבית גריזלי!

מחפשים אטרקציה לאירוע שלכם?
השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

החברות המובילות במשק כבר איתנו

לא משנה מה, איפה ועם מי תחגגו בקרוב את האירוע – מראות סלפי לאירועים של "גריזלי אירועים" יצבעו את האירוע שלכם בחוויה!

הלקוחות שלנו לא מפסיקים לשבח

אין דברים כאלה! שירות מדהים – באמת! מחירים ממש נמוכים יחסית לאיכות מעולה, אין לי מושג למה המחיר יחסית נמוך כל כך האיכות הכי טובה שראיתי!: את איכות התמונות – כל תמונה כאילו הודפסה בפוטו!
עמיחי
הגעתי אל גריזלי אירועים דרך חברה, ולא הצטערתי על כך לרגע!עמיחי היה פשוט מקסים כל דבר שביקשנו ושאלנו תמיד ענה בסבלנות ובאכפתיות.שלח לנו את העיצוב של המגנטים לפני כן לאשר.במהלך האירוע הכל היה מצויין בסוף האירוע קיבלנו דיסק עם כל התמונות ובנוסף 2 הגדלות.
טל
שרון והצוות היו מקסימים, ביקשנו מסגרת משלנו והם נענו בשמחה. התמונות יצאו ממש יפות ובאיכות גבוהה והאורחים היו ממש מרוצים מהתמונות היפות שנתקבלו. מומלץ בחום!!!
תומר
האורחים נהנו מאוד מתא הצילום שהיה יפה וממוקם באיזור נוח. הצוות עזר ודאג שהכל יעבוד ועזר לאורחים. התמונות יצאו יפה מאוד ואהבנו שיש גם מחזיק עם מגנטים אז אפשר לשלב באלבום או לשים על המקרר. קיבלנו כל תמונה באופן דיגיטלי וגם דאגו להדפיס לנו עותקים של כל התמונות שהשתתפנו בהן כדי שלא נפספס את מה שהיה באירוע – שזה לא היה צפוי והערכנו את זה מאוד! תודה.
ג׳ני
חיפשנו מגנטים לא בנאלים, משהו מיוחד שיוסיף לאירוע. הגענו לשרון וצוות גריזלי אירועים כשמצאנו אצלם מראה אינטראקטיבית. לא ציפינו שהאורחים יהנו כל כך אבל המחמאות לא הפסיקו להגיע. כולם הצטלמו למגנטים מיוחדים ואיכותיים דרך המראה החכמה ונהנו מאוד ממליצים בחום!
קרן
בוקר טוב היה מעולה !!! המון המון תודה על השירות שלך הצוות שלך , נתראה בשמחות אמן וכמובן שאמליץ עליך המגנטים היו מושלמיםםםם
אמא
תודה רבה !!! האירוע שלנו לא היה כזה מוצלח בלעדיכם . העובדים קיבלו טיפ של 150 ₪ כל אחד
ויקינג מועדון טיפוס
היי !!! המון תודה !!! רציתי להגיד שהעובד היה מקסים , מקצוען ונהדר עם הילדים ! שימח אותנו מאוד מאוד !!
אורית
קודם
הבא